Mijn rol in het team
Mijn hoofdzakelijke rol is het bedenken, bouwen en testen van de interacties die de gebruiker moet doorlopen. Het verhaal, concept en omgeving moeten allemaal kloppen. Net als geluiden, trillingen en animaties. Je kan dit omschrijven als Immersive Experience design, User Experience design en Interaction Design.
Ik ben persoonlijk erg thuis in pitchen en presentaties dus heb de meeste van deze sessies persoonlijk op mij genomen met slides en spraak.
De teamwork
Het project transitioneerde halverwege naar thuiswerken wegens de corona situatie. De minor begon in februari 2020 en eindigde in juli 2020.
Dit zorge ervoor dat het samenwerken verhuisde naar online. Hiervoor hebben we programma's als slack, azure devops, discord en GIT gebruikt. Via deze platformen regelden we onze planning, vergaderingen, file sharing en project sharing met elkaar.
Zelfs thuis deden wij daily "stand-up's", scrum en co-programmeer sessies. Ook moesten wij de presentaties aan de opdrachtgevers en de docenten vanuit huis doen.

Verder lezen

Back to Top